Menu

.

wtorek, 15 kwietnia 2014

Tak o niczym..

Jakoś nie mam dzisiaj dla was ciekawego tematu więc, wstawiam Selinę :D





Ogólnie to się bardzo cieszę, że w końcu doszła jakaś kolejna 'zła' postać. No i jeszcze ten wątek z ich dawną przyjaźnią. 


WYKREŚLANKA - na razie przerwę nasz wykreślankę na najładniejszą różdżkę z Mythix'u, bo stwierdziłam, że nie lubię jak są dwie wykreślanki na raz :D No takie moje dziwactwa xd




I na koniec...


Nie pamiętam kiedy już zrobiłam to "dzieło",  nie wstawiałam, bo takie brzydkie, ale jak nie ma o czym posta robić, to pokażę wam już :p



Nie wiem co mnie wzięło na robienie takiego czegoś, ale nie próbujmy zrozumieć mojego toku myślenia :D



No na dzisiaj to by było na tyle, teraz lecę  na spacer :) 








2 komentarze :

Dziękujemy za wszystkie komentarze.